For at se siderne som medlem, skal du være logget ind!

Når du laver en konto, accepterer du hvad der måtte blive delt indenfor klubben.
Er der billeder eller andet der er stødende, så kontakt venligst Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., og denne vil så tage affære.

Hvis du ikke har et brugernavn og kodeord skal
du klikke på registrer her!
eller under log på og derefter følge vejledningen!

Her skal du være klar over at, hvis mailadressen du oplyser ikke stemmer overens med den der er oplyst i Conventus, så får du ikke adgang til hjemmesiden, og at det er dig selv skal ændre oplysningen i Conventus.

Der må ikke være en der er logget ind, da "registrer", så ikke vises!
Koden du laver skal indeholde mindst 8 karakterer, som skal indeholder både
"STORE bogstaver - små bogstaver og tal"

Når programmet har godkendt det du har lavet
 kommer der en mail,
her skal du godkende din mail adr. ved at klikke på et link i mailen, og ikke andet.

Så er der kun at vente, til Webmasteren er på sin pind og giver dig adgang.

Eller spørger om mere, for at forstå, hvorfor du gerne vil have adgang til siderne for medlemmer.

Har du spørgsmål eller kritik god som dårlig, er du velkommen til at skrive til:

God fornøjelse. 😉