Ansøgning om medlemskab - sådan gør du! for tiden er der ingen bådpladser!

1.

Du finder blanketten til indmeldelse på Sejlklubbens hjemmeside.
Den vedlagte blanket er du nød til at printe ud og udfylde. Herefter kan du scanne den og sende den til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. Eller sørge for vi får den på anden vis

2. Ansøgningen behandles på førstkommende bestyrelsesmøde. Du modtager herefter svar fra Bestyrelsen
  Som aktiv medlem har du mulighed for at søge om bådplads i havnen. Du udfylder da resten af blanketten med bådens data m.m.
3. Sekretæren opretter dine data i systemet Conventus.

4.

Du vil herefter modtage et velkomstbrev samt faktura fra sekretæren. Du kan efter betaling skaffe dig udvidet adgang til  hjemmesiden ved at oprette dig derpå.
Du skal oprette dig i Tallyweb (kodesystemet) under opret bruger. Koden skal du bruge til de forskellige faciliteter.

Ønsker du at melde dig ud eller blot begrænse dit medlemskab -

Så skriv en mail, hvori du kommer med dine ønsker. Den mail sender du til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..