Ansøgning om medlemskab - sådan gør du! for tiden er der ingen bådpladser!
1.
|
Du finder blanketten til indmeldelse på Sejlklubbens hjemmeside. Den vedlagte blanket er du nød til at printe ud og udfylde. Herefter kan du scanne den og sende den til |
2. | Ansøgningen behandles på førstkommende bestyrelsesmøde. Du modtager herefter svar fra Bestyrelsen |
Som aktiv medlem har du mulighed for at søge om bådplads i havnen. Du udfylder da resten af blanketten med bådens data m.m. | |
3. | Sekretæren opretter dine data i systemet Conventus. |
4.
|
Du vil herefter modtage et velkomstbrev samt faktura fra sekretæren. Du kan efter betaling skaffe dig udvidet adgang til hjemmesiden ved at oprette dig derpå.
|
Ønsker du at melde dig ud eller blot begrænse dit medlemskab -
Så skriv en mail, hvori du kommer med dine ønsker. Den mail sender du til