Kære Alle
Sejlklubben har de seneste 6 år arbejdet målrettet på fornyelse og det er gået rimelig godt.
Vi har i den forbindelse søgt om tilskud fra relevante fonde og det er også gået rimelig godt.

Vi har netop modtaget en ny bevilling fra Sparekassen Danmark Fonden Hobro til fornyelse af A-broen, se vedlagte bilag.

Vi har været begunstiget af sponsorater på ca. 2 mio. kr. fra Sparekassen Danmark Fonden Hobro, Sparekassen Danmark Mariager, ELRO Fonden, Velux Fonden, Sven Nielsen og Herdis Mygins Fond, Tryg Fonden, REMA 1000 Mariager, Superbrugsen Mariager, Revisionsfirmaet  Grant Thornton og samarbejdet med Mariagerfjord Kommune om Mariager havn. Det er en hjælp vi skal have stor respekt for i fællesskabet omkring sejlklubben.

Vi ser frem til et aktivt efterår, 2. optagning og standerstrygning den 26. oktober, 3. optagning den 2. november og en ekstra arbejdsdag og et sejlermøde først i november, samt en række arrangementer omkring medlemmers sejleroplevelser i løbet af vinteren m.m. Mød op og deltag aktivt, der er altid brug for en positiv kommentar og lidt ekstra hænder til løsning af opgaverne.

Vimpel

MAS Nyhedsbrev om projektaktiviteter og sponsorater

Vi har søgt om sponsorstøtte til at ændre A-broen til en

Bæredygtig, sikker og funktionel bådebro de næste 15 til 20 år.

Vi startede med at sikre krydsene under vand, men nu går vi videre med hele den øvre del af broen og sammenhængen til de øvrige havne elementer

Sparekassen Danmark Fonden Hobro har i den sammenhæng bevilget os 127.000 kr. til projektet.

Sparekassen Danmark

Vi er dybt taknemmelige for bevillingen.

Det er ikke er første gang fonden støtter os i udviklingen af Sejlklubben og Sejlerskolen, samlet set løber det op i mere end 300.000 kr. Vi er både taknemmelige og stolte over samarbejdet med fonden, men det kræver også at vort eget fællesskab viser sin styrke og deltager i projektet så vi er helt færdige inden 1. april 2025. Det ser vi frem til vil lykkes.